Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

111.

Hello:)
U mnie nadal słonecznie:),a u Was?:)
Dzisiejszy post z kurteczką ze sklepu OASAP ,ze skórzanymi rękawami i zipami :),uwielbiam ich sklep,mają przepiękne kurtki i sweterki,sami zobaczcie KLIK:) ,nie chciało mi się czekać do wiosny,żeby ją Wam pokazać,dlatego założyłam ją do futrzaka,ale na wiosnę czy wieczorne,chłodne wieczory latem będzie idealna do sukienek czy spódniczek:):)
Buziaczki:*:*:*:*






                                                               Kurtka/Tutaj
                                                               Spodnie/ Cubus
                                                               Futrzak/ Only
                                                               Lity/ @
                                                              Torebka/ Bershka
                                                               Koszulka/ Only

26 komentarzy:

  1. Zakochałam się w kurteczce :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz jak zawsze obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, a Ty... no śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podobają spodnie <3 cała stylizacja super :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega mi się podoba !!! :) uwielbiam futrzaki <3 zawsze Twoje stylizacje są bardzo w moim guście;) buziaki !:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurteczka i piękny futrzak!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten futrzak, super w nim wyglądasz :) ale ładna pogoda w tle, chce taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurteczka ,a futrzak jeszcze bardziej!
    Ogółem uwielbiam takie jesienne stonowane zestawienia kolorów!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny look - przesliczna jestes:))))
    pozdrawiam serdecznie agata

    OdpowiedzUsuń
  10. bosko księżniczko!!
    dla mnie każda stylizacja z futrzakiem jest idealna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz ślicznie :)) ogólnie bardzo mi sie podobaja Twoje włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznotka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. pretty coat :)
    Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudownie moja ślicznotko ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie śliczna kurteczka:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie ciekawa ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super marynareczka, leży idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka jak marzenie , świetna !

    wpadnij na mojego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  19. Very pretty and chic as always ! Have a lovely week beauty :)

    OdpowiedzUsuń