Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

249.

Cześć Gwiazdki:):*
Od zawsze podobały mi się koszule w kratę-nie dość,że są stylowe,zawsze modne,pasują świetnie do jeansów,spódnic czy spodenek,ponadto takiej koszuli nie kupisz tylko na jeden sezon:).
Ja tym razem swoją KOSZULĘ:) a'la Burberry połączyłam z białymi szortami,dzisiaj krótkimi,bo jest jeszcze dość ciepło,ale na pewno zobaczycie ją jeszcze w towarzystwie długich spodni.Myślę,że białe szorty świetnie podkreśliły wzór i kolor koszuli,dzięki czemu zestaw wygląda świeżo i jest przyjemny dla oka:),zgadzacie się zemną?:)











 Koszula/KLIK:)
Szorty/Gina Tricot
Buty/Bershka
Torebka/@ 

Kochani zapraszam również na stronę SHEINSIDER gdzie trwa konkurs w którym nagrodą są karty upominkowe i punkty,które możecie przeznaczyć na zakupy w sklepie:),wystarczy wysłać tylko zdjęcie stylizacji:),proste prawda?:)

 

76 komentarzy:

  1. Interesująca stylizacja, taka klasyczno- sportowa. Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś prześliczna! uwielbiam Twoje zestawy.. i Twoje nogi:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a lovely relaxed, casual look!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie !
    Piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej koszuli, takie kolory bardzo Ci pasują! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna koszula ale jeszcze bardziej modelka na zdjęciu:* super opalona ☺ laseczka jesteś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula, torebka!!
    superrr stylówka! <3
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna koszula<3 dziękuję za obserwację mojego bloga również obserwuję będę zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest po prostu super! :) Cały zestaw wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula jak i cała stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jestem, jestem- przyleciałam co sił w nogach :) hehe

    Też uwielbiam koszule w kratę, ale narazie mam tylko w czerwonk-czarną... ale Twoje mi się baaardzo podoba, jest taka inna, rzadko spotykana :) z białymi szortami wygląda super i ta biel też super podkreśla Twoją piękną opaleniznę i zgrabne nogi, którymi już będę się chyba zachwycać do końca życia i o jeden dzień dłużej :P hehe

    buziaki :*
    Daria

    12,83$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjj jasne, że jestem i nigdzie się nie wybieram ! :) :) zostaję z Wami do końca życia i o jeden dzień dłużej :) hehe
      :*:*

      Usuń
  12. zgadzam się z Tobą w 100% ! ;) świetna koszula , chyba sama sobie taką sprawię

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz, rewelacyjna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne połączenie koszuli z białymi szortami :))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, link kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie jak zawsze:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so classy.
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula jest prze prze prześwietna. Ależ nogi masz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest super :) cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam tą koszulę w sieci ale nigdy nie wyglądala tak pięknie :) ! Musze ją miec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. great look! have a great weekend!noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  22. Laska!!! Koszula w połączeniu z białymi szortami robi szał <3 Przepiękna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszuli z tym wzorem jeszcze nie widziała, ale szalik widziałam z takim wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się w 100% ślicznotko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zestawienie, koszula super :) piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz genialnie. Kocham koszule w kratę i już mam kilka na oku jeśli chodzi o zbliżającą się jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beż z bielą to sama radość patrzenia, świetnie wyglądasz :) Ta koszula w kratkę ma super kolory do takich kombinacji w jasnych tonacjach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie to wszystko do siebie pasuje, faktycznie biały neutralny kolor podkreśla kolor koszuli. Butki mi się strasznie podobają! :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Na takich nogach świetnie wyglądają białe spodenki, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś mega śliczna , świetne zdjęcie ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekna koszula! Uwielbiam krate :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wyglądasz. Masz taką figurę, że w zasadzie ciężko źle w czymkolwiek wyglądac :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo stylowo :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula świetna, jak od Burberry ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszule w kratę są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo podoba mi się ten wzór koszuli. Nie dziwie się, że zrobił taką furorę na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne buty :) i przede wszystkim przepiękne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja osobiście bardzo lubię koszule w kratę :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój post zainspirował mnie do kupienia koszuli w kratę właśnie w takich kolorach :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna koszulka <3 Zachwycam się nią!

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale dawno mnie tu nie było! Wyglądasz ślicznie :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja <3

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Swietnie wygladasz! I jaka opalona <3

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam twoją koszulę <3

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam tą samą koszulę! ♥ Uwielbiam, a ty pięknie wyglądasz w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajne zestawienie, koszula jest świetna, ja ciągle szukam swojej idealnej w kratę, bo jakoś nie mogę się na żadną zdecydować, a na jesień bardzo by mi się przydała. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie coś ostatnio wzięło na koszule i kupiłam chyba, z pięć :) Ślicznie Kochana wyglądasz :**

    OdpowiedzUsuń
  50. Koszula prezentuje się świetnie i myślę, że jest wielofunkcyjna i wykorzystasz ją w jeszcze nie jednej stylizacji :-) Tu z białymi szortami wygląda super!

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful shirt. Kisses and have a lovely week :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Na każdym zdjęciu wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń