Obserwatorzy

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

222.

Cześć Słoneczka!:)
Kolejny ciepły i przyjemny post,zauważyliście,że ostatnio więcej u mnie pasteli?:)Uwielbiam te delikatne barwy,jakbym mogła to bym wypełniła całą szafę nimi,czuje się w nich jak ryba w wodzie:P:). Robi się coraz cieplej,więc założyłam białą sukienkę,którą połączyłam z pudrowym płaszczykiem (KLIK:) ) oraz asymetryczne szpilki,które dopełniają całość:),
jak Wam się podoba ten look?:)
Przypominam,że jestem również na Facebooku;))








Płaszczyk/TUTAJ
Sukienka/Gina Tricot
Szpilki/merg.pl 

75 komentarzy:

  1. Idealnie <3 Uwielbiam takie połączenia! I te piękne opalone nogi<3
    U mnie również "mała biała" w nowym poście!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, bardzo podobają mi się zdjęcia i ta sukienka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz :) pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne nóżki, sukienka też świetna ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ideał ! piękna kobieta idealna figura no zazdroszczę jak cholera ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ten róż pasuje do białego. poklikałam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love coat so cute:)
    xx
    http://chicniceandcool.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biały z pastelowym różem! Mega zgrabna jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny płaszczyk. Bardzo lubię białe sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, no ja nie mam pytań, zaraz popadnę w kompleksy i chyba już nigdy tu nie wejdę :P
    Boże gdzie ja stałam, jak rozdawali taką idealną figurę? :( :(
    mówią, że biały pogrubia, ale ta sukienka leży na Tobie idealnie hehe

    Fantastycznie kochana!! :) :)

    kliknięte:)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie ma mojego rozmiaru tych butów :D Śliczne są <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny płaszczyk
    i Twoja genialna figura

    OdpowiedzUsuń
  13. kochana jak kwitniesz i promieniejesz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszczyk cudowny!

    obserwujemy
    zapraszamy do nas :)

    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny płaszczyk :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna jak zawsze ;)
    Pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja !
    Podoba mi się :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne szpilki, świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie, róż z bielą to zawsze idealne połączenie :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  21. omg.. slicznie wygladasz!!! ;) a i zazdroszcze figury<333

    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności!!! Cudownie wyglądasz :) Jak zawsze klasa i wdzięk ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz, cudowne te szpileczki!
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje, super blog, od razu zaobserwowałam, jesteś śliczna i miło się Ciebie ogląda, na pewno będę tu zaglądać,Pozdrawiam.http://malfashioninails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny płaszczyk ! Pasuje Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  26. thank you for your comment on my blog.
    sure! lets follow each other!
    let me know when you start to follow me, I will follow you back!
    TOM AND TINS

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta sukienka - prosta i bez żadnych ozdób i wygląda idealnie tylko na takich zgranych osobach jak Ty :-) Do tego bardzo podoba mi się ten płaszczyk i połączenie bieli z różem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie w tym zestawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz świetnie, ideał kobiecości :)
    bardzo podoba mi się sukienka, jest boska <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  30. hi dear! thanks for visiting my blog! i started to follow your lovely blog:) <3 have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi Katie!
    Thank you very much for your comment on my blog! Of course i follow you! Now your turn!

    OdpowiedzUsuń
  32. ojj cudownie wyglądasz :)) tak kobieco!
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja uwielbiam takie sukienki! Ślicznie wyglądasz. Zostaję u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks dear for visiting my blog! i started to follow your lovely blog! mine is www.noorajatuukka.blogspot.fi :) have a nice day<3 kisses noora

    OdpowiedzUsuń
  35. Przebojowa stylizacja :) Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny płaszczyk, świetnie wyglądasz, kobieco i z klasą i jaką Ty masz figurę kochana ;)
    Pozdrawiam Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look and blog! I have started follow you!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz świetnie no i te nooooooogi :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi girl! Thank you so much for the commend on my post!
    And off course we can support each other i am now following you on
    GFC. Now it's your turn to follow back!

    kisses
    http://shinkusara.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My name is Sarafina van Ast and i am really following you!

      Usuń
  41. Lovely post,you are so beautiful,love it.
    I'm following you,follow back?
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  42. hi katie, can you tell me how tall you are?

    OdpowiedzUsuń
  43. You look so chic!
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też uwielbiam pastele ! Świetnie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale masz świetną figurę, biała sukienka tylko ją podkreśla <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie kobiece połączenia ♥
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolejny zestaw, który szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękny płaszczyk idealnie komponuje się z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Marzą mi się takie szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super zestaw, bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Perfect coat and your dress is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  52. You're so beautiful and you look stunning!
    I'm going to follow your blog, waiting for the follow back haha :)
    Thanks for your comment!

    http://rapazdobuzio.blogspot.pt/2015/04/surprise-coming-soon.html <-- NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  53. Nieziemsko wygladasz! Masz wspaniałe nogi:)

    OdpowiedzUsuń