Obserwatorzy

środa, 20 listopada 2013

110.

Hej Słońca:)
U mnie dziś pięknie i słonecznie,więc nie było się nad czym zastanawiać tylko zabierać się za zdjęcia:),a że pogoda piękna to i białe spodnie pasują nawet jesienią:),do nich założyłam botki,których już od października szukałam,niestety wiecie,że trudno mi dogodzić i dopiero niedawno znalazłam odpowiednie:),jak zwykle w moich ulubionych ciepłych beżowych kolorach,z drobnymi kryształkami:), znalazłam je w sklepie merg.pl ,:)
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i słońcem:)
Buziaki i do następnego:*:*:*
                                                             Botki/ merg.pl
                                                             Spodnie/ Cubus
                                                             Kurtka/Tutaj
                                                             Torebka/ Bershka
                                                             Szalik/ Zara
                                                             Okulary/ Bershka

41 komentarzy:

  1. przecudowna jesteś perełko! kocham Twoje stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz :) uwielbiam ogladac twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestawik,piękne kozaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurteczka jest boska, bardzo mi się podoba !
    ciekawy ten szaliczek masz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! :) butki super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Bardzo ładnie wyglądasz, tak promiennie mimo takiej ponurej pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny zestaw! kurtka boska :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna pozytywna stylizacja:))

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo ładną dziewczyną z fajnym stylem pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. laska! :* przepięęękne botki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slonce wygladasz oblednie:)))))))))
    przesliczna jestes!!!
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki piękne no i jaka cena! Świetny masz ten szal!

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki akurat mi się nie podobają, ale... masz przepiękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :D A te białe spodnie faktycznie dają się nosić przy takiej pogodzie :] Zakochałam się w szaliku :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz ;)
    Świetne botki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. You rock these white pants Katie! Making winter wear so chic

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne botki :) w ogóle ślicznie wyglądasz :) chciałabym taką pogodę, a tutaj tak szaro :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Olśniewająco wyglądasz ! Jestem zachwycona Twoimi botkami i spodniami !

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  20. The white pants look great on you! I would not be able to keep them clean for longer than 2 mins!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great photos <3
    Check out my blog and let me know if you wanna follow each other on GFC and FB?

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpowiedzUsuń
  22. Perfect scarf beauty ! Your boots are very cute. Lovely style :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne botki podoba mi się twój styl :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://caramel-curls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super szalik, norma że z zara sama uwielbiam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i po raz kolejny zachwycasz :). podoba mi sie bardzo cala stylizacja jak i botki, kurtka, szal :).

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw! Zdradź proszę czy to Twój naturalny kolor włosów czy farba? Idealny!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gorgeous look, love your coyz scarf!
    xx

    OdpowiedzUsuń