Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013

109.

Witajcie Kochani:)
Jak po długim weekendzie?:),ciężko było się zwlec Wam z łóżek??:)
Bo u mnie nie było aż tak źle,tylko pogoda zamiast być lepsza i motywować nas do wstawania i działania to jest jeszcze gorsza,nienawidzę zimna,a Wy?:),Niestety teraz będzie tylko coraz gorzej:(
Dzisiejszy outfit z litami i na odmianę w okularach od FIRMOO ,nie wiem czy wiecie,ale pierwsza para okularów jest zupełnie za darmo, a najlepsze jest to,że można nawet wybrać sobie oprawki i moc szkieł:),przesyłka jest starannie zapakowana,do okularów jest również dołożone solidne pudełko i ściereczka:),Tutaj więcej na temat współpracy z tą firmą oraz więcej oprawek do wyboru KLIK :)
Podobam Wam się jako Pani Profesor?:D:D:D:D
Zostawiam Was jak zwykle ze zdjęciami i buziakami:):*:*:*:*:*

                                                            Okulary/ www.firmoo.com
                                                            Spodnie/ Cubus
                                                            Kurtka/ Tutaj
                                                            Lity/ Merg


Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!
 

50 komentarzy:

  1. Jakie piękne buty <3
    Bardzo ładnie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie i lity są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kurteczka, też mam okularki z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko świetne! bardzo mi się podoba zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie Ci lalo w tych okularach! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladnie Ci w tych okularach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w okularkach kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle rewelacja !! :)) kurtka bardzo mi się podoba i w ogóle całość miażdży ! w okularkach Ci bardzo do twarzy Kochana ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Those high heeled booties are seriously awesome ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładna kurteczka :) też ostatnio dostałam okulary od firmoo i jestem bardzo zadowolona. Tobie w tych bardzo do twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so great! I Love your jacket!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ;)
    a stylizacja bardzo fajna ;)
    Pozdrawiam ciepło
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look!!! kurteczka jest megaśna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudnie wyglądasz ;*
    Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super, spodnie mi się bardzo podobają! ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale wyglada na Tobie ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie ta pogoda zaoferowała jedynie chorobę :( Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz, bardzo mi się podoba twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurteczka ekstra i Firmoo'wki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nienawidzę zimna :( nie ma to jak słońce, ciepło i wystarczy ubrać spodnie i bluzke, a nie tonę kurtek i szalików ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne okularki wybralas i ladnie Ci w nich :)))))
    - ja tez dostalam od nich okulary i jestem z nich zadowolona po roku nic sie z nimi zlego nie stalo-polecam ich:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful jacket sweetie, I love it ! Your shoes are amazing ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Super długie i widac ze zadbane wloski, i boskie okularki :) zapraszam do siebie ja obserwuje :)http://patrycja-kowalczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna kurtka

    ładnemu we wszystkim ładnie - świetnie Ci w okularach

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie lubię takiej pogody! Ślicznie Ci w tych okularkach!

    OdpowiedzUsuń
  28. Such an inspirational outfit.You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz świetnie ;)
    przede wszystkim piękne włosy :)
    z okularami czy bez - tak samo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialnie wyglądasz ! Kurteczka i buty rewelacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zestaw, super wyglądasz, obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great jacket and shoes!

    OdpowiedzUsuń
  33. Very nice jacket & frames!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  34. pani profesor wygląda pani zjawiskowo :D
    coś za często się to zdarza!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  35. great post ! love the jacket :)
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Great! Love your jacket, dear!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna stylizacja, kurtka najlepsza
    :)

    OdpowiedzUsuń