Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2017

313.

Hej Słońca💕💕💕
Trochę czasu mnie nie było,ale wracam do Was i mam nadzieję,że już teraz będę regularnie wrzucać posty (minimum raz w tygodniu😊),małymi krokami zbliżamy się do wiosny więc dziś mam dla Was kilka propozycji na tę porę roku,jak zwykle nie zabrakło moich ukochanych pasteli😍😃,piszcie co Wam się spodobało😃
Jeśli możecie to klikajcie w linki😊

 1.KLIK:)

2. KLIK:)



 3.KLIK:)

4.KLIK:)

 5.KLIK:)

6.KLIK:)




8.KLIK:) 


 9.KLIK:)

10.KLIK:)


 11.KLIK:)

12.KLIK:)

37 komentarzy:

  1. Kilka rzeczy w moim stylu ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy z Shein:) Poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo cudowności <3
    pomagam 19,00 27,00 14,00 27,00 42,00 8,00 28,00 24,00 23,00
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ciuszki, nr 3 podoba mi się, <3
    Wszystko kliknięte - będę wdzięczna za to samo

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki na zbliżającą się wiosnę przedstawiłaś :D Super :* Hmm.. właśnie się zastanawiałam czemu Piękna postów nie dodaje :o Świetnie, że wróciłaś! Czekam na kolejny post Kochana :*

    pozdrawiam, Podkowaa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia sukienka jest mega :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia sukienka jest mega :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia sukienka jest mega :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy:D Po klikałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektore sa naprawde w moim stylu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 4 chętnie bym nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna selekcja, 2 i 5 najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I follow you GFC already :) Jackets are great! I waiting my new post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och, sama z chęcią przygarnęłabym te rzeczy! są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne rzeczy:)
    Najbardziej mi się podoba 9 i 12:)
    p.s.Poklikane
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczy są cudowne, a najbardziej podoba mi sie kurteczka 8! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Te sukieneczki są cudowne :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane. Bardzo ładnie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. thanks for this useful information, I hope you do not run out of ideas to still be able to share their knowledge to me. thank you


    cara alami untuk menipiskan dinding rahim tebal

    OdpowiedzUsuń
  21. kurtkę z nr 8 mam i jestem zadowolona :) poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się wszystkie te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne stylizacje :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam problem z systematycznością wpisów na blogu, ale jakoś sobie z tym radzę i najlepszym sposobem na to jest po prostu napisanie kilku, przygotowanie ich wcześniej a potem ewentualne główne poprawki! :)
    numer1, 4, 7, 9 i 12 to coś w moim stylu ☺ Poklikałam we wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I'd like to corporate with you for a sponsor post,please contact louise@chicv.com

    OdpowiedzUsuń