Obserwatorzy

wtorek, 3 listopada 2015

261.

Witajcie w listopadzie:)
Chyba zacznę częściej narzekać na pogodę,ponieważ co napiszę,że pogoda jest brzydka,to na drugi dzień jest słonecznie:)),wykorzystując piękną aurę przygotowałam post z szortami,jeszcze takiego zestawu jesienią nie było:),połączyłam je z szarym oversize'owym PŁASZCZYKIEM typu waterfall i zamszowymi kozakami over knee-początkowo miałam dylemat czy wybrać te płaskie czy może na słupku,ale z racji tego,że częściej jestem w "ruchu" to wygrały te pierwsze-wygodniejsze:),natomiast te drugie dobrze sprawdzą się wieczorowo czy na specjalne okazje,chociaż też bardzo mi się podobają:),kozaki te świetnie  wydłużają nogi,dodają wzrostu,a także wyszczuplają masywne łydki:)
Mam nadzieję,że Wam się spodoba taki look:)











 Płaszcz/KLIK:)
Szorty/Cubus
Kozaki/Stradivarius (podobne TUTAJ:))
Bluzka/H&M

72 komentarze:

  1. kochana! wyglądasz fenomenalnie! buty są mega <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz po prostu przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacja, kozaki wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty! świetnie podkreślają całą stylizację <3 pozdrawiam! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne buty! świetnie podkreślają całą stylizację <3 pozdrawiam! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja.
    Masz sliczna figure tylko pozazdroscic !
    Zapraszam do mnie ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zgrabne nogi naprawdę warto podkreślać takimi kozakami!! Płaszczyk świetnie się na Tobie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona! Nie byłabym w stanie teraz tak się ubrać :))) W Białymstoku jak dla mnie ciągle zimno, ale jutro wracam do Krakowa, to może lepiej będzie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty cudne jak i całość! jak zawsze Kochana Twoja stylizacja podoba mi się w 100%:*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kozaczki, bardzo mi się podoba stylizacja :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja przyjaciółka ma takie same kozaki:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odwazne połączenie, mam nadzieję, że nie zamarzłaś w tej stylizacji, szczegolnie w tych krótkich spodenkach :)
    Jak najbardziej na plus !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna z klasą jak zawsze :) Podoba mi się ten look :) klik :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk bardzo ładnie się na Tobie prezentuje.
    Kozaki również wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja :) Najbardziej podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!
    Ja jestem wielką fanką łączenia krótkich spódnic/sukienek/spodenek z dłuższymi płaszczami lub marynarkami!
    Bardzo ładnie to wygląda - zawsze :)

    Prezentujesz się tak.. wielkomiejsko!

    A buty zacne!

    OdpowiedzUsuń
  17. A skąd buciki ?? Są idealne ;p
    Cała stylizacja boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Najbardziej wpadły mi w oko spodenki i buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. chudzinka piękna, jak zawsze zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie nosiłam jeszcze szortów jesienią, może się odważę?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne połączenie, całość wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz jak zawsze :) kozaczki super;*

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie kochana wyglądasz <3 buciki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, połączenie wysokich kozaków i szortów mimo że nietypowe, to bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wygląda ten płaszczyk, klik - 31,93$ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look! Jeden z najlepszych, jakie ostatnio widziałam :) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No kochana buty są fantastyczne! Będę musiała w takie zainwestować :)
    Cudowna :*

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ u ciebie .. wiosennie:) buty bosko wyglądają do spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie Kochana wyglądasz:) piękne kozaki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz :)
    kliknęłam,klikniesz w link do płaszcza u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz cudownie !;)
    świetna sesja
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Ulala Kochana! Mega sexy , ale jednocześmie stylowo i nie kiczowato. Bardzo ładna stylizacja i Ty oczywiście fantastycznie wyglądasz

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ta stylizacja naprawdę do Ciebie idealnie pasuję , wyglądasz bardzo stylowo !:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bosko wyglądasz <3

    Super stylizacja!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Love the jacket and shorts! Your hair is looking fabulous in the last pic
    xx
    June Wants It All - Indian fashion and lifestyle blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, akurat u Ciebie, to nie ma co wyszczuplać, nóżynki masz zgrabne- patarzam to chyba za każdym razem i pewnie powtórzę jeszcze nie raz :P hehe
    boskie są te kozaki- meeeega sexownie wyglądają z tak krótkimi szortami :D
    pewnie każdy facet obejrzał się za Tobą na ulicy :D

    super! :)

    buziaki :*
    Daria

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo! Płaszczyk, buty... Wszystko mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny look :)
    Pozdrawiam
    poklikane

    chicporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tam lubię brzydką pogodę, haha :D
    Super zdjęcia! Zazdroszczę Ci figury..
    Masz racje płaski obcas (skoro dużo się ruszasz) to dobry wybór :))

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny outfit, te buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny look ,podoba mi się :)
    Buciki boskie :D

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo wyrózniajacy sie outfit, pasuje Ci,jednak ja bym się chyba czuła niekomfortowo....i zimno! :)/K

    OdpowiedzUsuń
  44. Buty i płaszczyk nieziemskie! :)
    Wyglądasz naprawdę zjawiskowo :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  45. wow! bardzo mi się podoba taki look <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Te buty wyglądają na Tobie obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi taki look podoba się bardzo :):)

    OdpowiedzUsuń
  48. te buciki są cudowne :)
    szare też przepięknie się prezentują :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ostatnio sama kupiłam takie kozaki - mimo, że też jestem dużo ' w ruchu' wybrałam wersję na słupku. Super wyglądają z szortami!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Te kozaczki są megaa;) Szkoda, że nie na moje krótkie nóżki :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe połączenie, podoba mi się ! A buty obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się podoba Twój zestaw! Kozaki za kolano są genialne i fajnie, że zdecydowałaś się na płaską wersję,bo jakoś takie lub na małym obcasie bardziej mi się podobają niż te na szpilkach :-) Połączenie szortów ze sweterkiem wygląda cudnie!

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ciekawe połączenie :)
    Podoba mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Your boots are gorgeous and I really love your jacket. Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja, na luzie i z pazurem, no i masz mega zgrabne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow! Bardzo intrygująca i kobieca stylizacja! Kozaki over knee w połączeniu z płaszczykiem waterfall doskonale wysmuklają figurę i dodają niepowtarzalnego szyku! Powyższe fotografie potwierdzają, że nietuzinkowe obuwie damskie może stanowić najważniejszy element ubioru, który przykuwa uwagę wszystkich wokół! Doskonale, że takie kozaki over knee można zakupić zarówno w wersji wieczorowej na wysokiej szpilce, jak i sportowej - na wygodnym niskim obcasie https://estetino.pl/kozaki-damskie i to w zasadzie w niemalże dowolnym kolorze i wzorze!

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawa stylizacja. Najwięcej uwagi przyciągają te kozaki.
    https://jebut.pl/Buty-damskie-c46

    OdpowiedzUsuń