Obserwatorzy

czwartek, 26 lutego 2015

208.

Witajcie:))
Udało mi się kochani z pogodą,dwa dni temu było pięknie i słonecznie,niestety wietrznie,dlatego moje włosy wyszły "potargane":P,ale pogoda jak na wiosnę,dlatego postanowiłam wyciągnąć z mojej szafy trampeczki oraz wełniany płaszczyk w kolorze "camel" ze złotymi zamkami (KLIK:)),lubicie połączenie sportowej elegancji? bo mi jak najbardziej odpowiada:),mam pomysł na kolejną stylizację,tylko niestety u mnie już od dwóch dni pada i pada:(,mam nadzieję,że pogoda się poprawi:)
Buziaki:):*:*:*











 Płaszczyk/LookbookStore
Spodnie/Cubus
Buty/Bershka
Bluzka/H&M

69 komentarzy:

  1. You look so COOL with this outfit and the oversize aviator sunglassess <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle inspirujący post! Zawsze znajduję tutaj coś dla siebie i to mnie tutaj przyciąga :) Powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest śliczny, baardzo podoba mi się to połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie zauważyłam, że na większości blogów zaczynają już się pojawiać trampeczki... ale ja Wam zazdroszczę, że tak możecie już chodzić na gołe stopy :( muszę swoje panterry w ruch wyciągnąć, ale ja zmarzluch jestem grrr :/
    Bardzo podoba mi się te przełamanie elegancji i klasyki, tramposzkami... tak inaczeji ciekawiej na pewno jest :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisałam Ci meila, sprawdź proszę :)
      :*

      Usuń
  5. spodnie są idealne ! chetnie bym odkupiła :D
    płaszczyk tez mi bardzo wpadł w oko Ty jak zwykle śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten płaszczyk Koteczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk, spodnie i buty super :o bosko wyglądasz jak zawsze, bardzo mi sie podoba :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja :) bardzo przydatna na codzienny zestaw :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra stylizacja, na luzie a jednak elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz cudownie :*
    czekam na kolejne stylizacje z niecierpliwością :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that coat! You look great!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, wszystko mi się podoba :)
    a Twoje włosy - ach !
    obserwuję ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :)
    moge prosic o klikanie w link do płaszcza w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda coraz piękniejsza, najbardziej lubię wiosenno-letnie stylizacje. Zarówno u siebie jak i w życiu blogowym :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny płaszcz i buty :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie niestety szaro i buro, ale prezentuje się ta stylizacja :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo klasycznie, outfit na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, masz cudowne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i boskie fotki, az zapachniało wiosną, super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! Nic dodać nic ująć :) Bardzo podoba mi się ten płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie - dobry płaszcz, butki i jeansy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć kochana! Masz piękne nogi jak nikt inny dlatego pomyślałam, że będziesz chciała wziąć udział w moim rozdaniu, nie ukrywam, że byłabym uradowana - a do wygrania rajstopy lub zakolanówki, które sama możesz sobie wybrać, podajesz mi tylko model a ja robie przelew na Twój adres. http://wildelight.blogspot.com/2015/02/rozdanie-na-15-tysiecy-wyswietlen.html
    Pozdrawiam serdecznie i przepiękny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zestawienie! Cudowny płaszczyk :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Znowu te trampki powróciły do Twoich stylizacji ! <3
    '

    jak miło ogladać Cie pomału w wiosennych outfitach :D

    pięnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie proste zestawy są najlepsze. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny płaszczyk, w sumie kolejny cudowny Twój płaszczyk :D
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszczyk również mi się bardzo podoba :) kolorek krój cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne zdjęcia
    spodnie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pieknie wygladasz !!!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wieczorku ;))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszczyk - uwielbiam!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: inspiracje - amazing dresses, zapraszam do wspólnego obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz super :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nowy Sącz?:) pięknie,stylowo i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak pięknie:*
    Cudny płaszczyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba połączenie stylu eleganckiego ze sportowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wygpądasz, jak zwykle ;)!

    OdpowiedzUsuń
  37. Very pretty!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  38. Semoga bermanfaat gan trimakasih/hope it is useful gan thank you

    Jamu obat maag kronis paling aman

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczne zdjecia, pieknyn plaszczyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny plaszcz! Slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Read the article very useful/ di baca dulu artikel nya gan siapa tau bermanfaat terimakasih

    Obat maag kronis yang sudah menahun dan parah

    OdpowiedzUsuń
  42. Great outfit, love it !

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  43. Treatment maag of this article is very important thank you may be useful

    Obat herbal maag kronis yang alami dan aman

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny jest ten płaszczyk, w połączeniu z butami mega :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super płaszczyk.. Czy jest w miarę ciepły?

    OdpowiedzUsuń
  46. informasi yang berguna sukses terus gan/ useful information success gan

    Obat tradisional sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  47. Excellent treatment solution, may be useful thank you
    Solusi pengobatan yang sangat baik, semoga bermanfaat terima kasih

    Obat herbal untuk sperma lemah

    OdpowiedzUsuń
  48. Very elegant style. You are very pretty.
    I want your coat <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zawsze bardzo pozytywnie! Buziaki i czekam na więcej :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń