Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

175.

Hej Słońca:))
Chyba to ostatni post w tak letnim wydaniu:(,niestety od wczoraj mamy jesień,mam tylko nadzieję,że będzie ona słoneczna i w miarę możliwości ciepła,a o zimie póki co nie myślmy;)).
Dzisiaj mam dla Was zestaw z koszulą w kratę,myślę że taka koszula powinna znaleźć się w każdej szafie tak samo jak i koszula jeansowa,obie nigdy nie wyjdą z mody i obie pasują do wielu zestawów:) ,a tutaj -->KLIK nowości na jesień:))
Buziaki:):*:*:*












Koszula/Next
Szorty/Only
Buty/@
Naszyjnik/romwe 
Koszulka/H&M

45 komentarzy:

  1. piękna kolorystyka tej Twojej koszuli! oj wpadła mi w oko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory ma koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestawik, koszule mam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie;) Czekam już na jesienne stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie laleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam udzał :D zapraszam tez do mnie na konkurs :D
    Miłoby było jakbyś wzięła w nim udział:D hehe
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/09/rozdanie-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, szczupła i wdzięczna jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś Ty piękna! Właśnie poluję na koszulę w kratę!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie wyglądasz :) super kolor koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty opalona :) To fakt, za oknem już jesień - niestety :) Ślicznie wyglądasz i świetna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie :)
    Szkoda, że u mnie już lata nie ma :/
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna koszula! I ogolnie zestaw mi sie bardzo podoba! Uwielbiam szorty!
    Sama mam w planach jeszcze jeden look z szortami i nie wiem jak to zrobie, bo robi sie coraz chlodniej!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. u Ciebie takie słońce a u mnie na oknem deszcz..:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz tak w ogóle :)
    A co do koszuli zgadzam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz przyjdzie czas na długie jesienne wieczory przy herbacie z cytrynką i ciekawa książką :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest rewelacyjna! Wyglądasz wspaniale jak zawsze ślicznotko:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna! No i masz fenomenalna opalenizne :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bardzo podobną koszulę! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz absolutną rację!!! Takie koszule są ponadczasowe!!! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz;) Świetne trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolory ma ta koszula! Bardzo fajnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!! pięknie wyglądasz <33 śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula i piękny naszyjnik:)) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, święta racja z tymi koszulami, ja dodałabym jeszcze białą. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna koszula :) właśnie szukam czegoś w takim stylu, ale niestety nic nie mogę znaleźć, jesienna kolekcja w sklepach nie powala :(

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna koszula :) ładnie Ci w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna jeszcze taka letnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale jesteś opalona^^
    ja już tęsknię za takimi ciuszkami, bo od kilku dni trzeba ubierać kilka warstw ;c

    OdpowiedzUsuń
  30. Another perfect style Katies ! I love your shirt and your shoes are very pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już w kurtce chodzę i jak oglądam te zdjęcia to aż mi żal :(

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczna koszula ;-)))
    jakie opalone nooogi ;o

    OdpowiedzUsuń