Obserwatorzy

piątek, 28 marca 2014

134.

Hej Kochani!!:)
Mam dla Was pościk z typowo wiosenną już stylizacją:),niedawno szukając  cieńszych rzeczy na wiosnę natknęłam się na sklep RoseWholesale ,mają tak szeroki asortyment,że aż ciężko przejrzeć wszystko:)
Najbardziej co mi się tam spodobało to są sukienki tutaj macie link,sami zobaczcie jakie są piękne,idealne na wesela(ja w tym roku wybieram się na dwa także będę miała nie mały dylemat jakie wybrać:) --->KLIK .
Póki co ja zamówiłam torebkę,czarną,klasyczną shopperkę,która idealnie się nada do wielu zestawów:),możecie ją kupić tutaj---> RoseWholeSale ,najbardziej zdziwiło mnie to,że przesyłka szła tylko dwa tygodnie:)
Miłego Weekendu słońca:)
Buziaki:*:*:*:*


                                                                         Torebka/RoseWholeSale
                                                                         Bluzka/ Only
                                                                         Legginsy/H&M
                                                                         Buty/NN
                                                                         Ramoneska/Oasap

38 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to połacznie, zwiewnej bluzeczki ze skórzana kurtką ;) Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu masz cudowny uśmiech. Proszę go prezentować częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka mi się mega podoba! <3
    no i oczywiście torebka świetna :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna bluzeczka ;) świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie ślicznotko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje klimaty, śliczna bluzeczka, w ogóle super look i ta uliczka! :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta torebka a Ty jak zawsze prześlicznie wygladasz Lalo !

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw, świetna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie rewelacja, uwielbiam taką prostotę, super!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. różowe lordsy oddawaj! :) świetny minimalistyczny zestaw, bardzo w moim stylu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie!!!zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. What a beautiful road you are on for pictures! Love how you always wear a pop of colour on your shoes! Enjoy the weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny akcent w postaci butków <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza bluzka i świetny kolor butów !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz;)
    mam prośbę, klikniesz mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo, bardzo wdzięczna ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle cudowna, piekna i promienna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna jest ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo tak uwielbiam mgiełki, już nie mogę się doczekać kiedy powyciągam swoje :) Wspaniała bluzeczka, taka delikatna i subtelna :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam połączenia czerni i bieli :) torebka świetna ;) ten sklep uwielbiam :) i Kochana jak zawsze świetnie wyglądasz :) Mam do ciebie pytanie: Czy buszując po internetowych sklepach nie widziałaś może sukienek z mocno rozkloszowanym, aż tak stojącym dołem??

    OdpowiedzUsuń
  20. zauroczyła mnie Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie wyglądasz :) Ramoneska jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle pięknie wyglądasz :) faktycznie super mają sukienki i w dodatku strasznie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękną bluzeczkę! Taka sympatyczna z Ciebie osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw :)
    Ładnie wyglądasz :3

    http://wekablogpf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kurteczka świetna jak zwykle, czerń i biel zawsze w modzie i do wszystkiego pasują :) ale buciki nie w moim klimacie, do niczego by mi nie pasowały :) piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie i śliczna bluzka :)
    jednak buty mi się nie podobają do tego (tu jednak wychodzi, że każda z nas ma inny gust czasem :P)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :) a torebkę sama bym chętnie kupiła :)

    Co byś powiedziała na wspólną obserwację? :)
    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz- jak zawsze z resztą :D :* Dziękuję za zaproszenie na rozdanie:* z miłą chcęcią skorzystałam :D :* buźka:*:*

    OdpowiedzUsuń
  30. nie pierwszy raz trafiam na twojego bloga, sliczna jestes :)) stylizacje mimo swojej prostoty wygladaja znakon9icie :))
    (zapraszam do przeczytania pierwszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super stylizacja <3 lubię kolor bieli i czarnego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o z tej stylizacji mogłabym wszystko nosić :):):)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie stylizacje, wyglądasz świetnie! Bluzeczka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń