Obserwatorzy

wtorek, 18 lutego 2014

125.

Dzisiaj mam dla Was post trochę z pazurem,idealny zestaw na imprezę,natomiast zmieniając buty na jakieś płaskie,bądź z niewielkim obcasem  i rajstopy można całkiem śmiało zmienić look z wieczorowego na dzienny:),jak Wam się podoba taki zestaw?:)
Niedawno przyszła do mnie wyczekiwana kurteczka/płaszczyk,która świetnie się teraz sprawdza,uwielbiam ją za jej futrzany kołnierz oraz złote zamki,które świetnie ją prezentują:)),zamawiając ją,trochę się obawiałam,że futro będzie złej jakości,ale wszelkie obawy minęły jak tylko otworzyłam paczkę:)
Płaszczyk możecie kupić na stronie SHEINSIDE , TuTaJ dokładny link do niej:)
Buziaki:):*:*:*:*


                                                           
Płaszczyk/SHEINSIDE 
Szorty/Only
Rajstopy/@
Buty/@
Torebka/Bershka
Koszula/New Look

52 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz ;)
    Płaszczyk faktycznie cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylóweczka!!! kurteczka jest BOSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest bardzo ładny. Świetnie w nim wyglądasz.
    Bardzo lubię ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna ta kurtka! super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. AAaaaaaaaa aż poczułam zapach wiosny :) Uwielbiam jeansowe szorty i nawet zimą nie trafiają na dno szafy :) Ten płaszczyk rzeczywiście robi wrażenie, duży, futrzany kołnierz dodaje niebanalnego charakteru - czadowy normalnie :) Tak zaglądam tu już któryś raz i w końcu myślę, że czas zostać na dłużej, masz świetny styl, zapadający w pamięć, ale nie przekombinowany, a to najważniejsze, więc z miłą chęcią obserwuję :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie jak zawsze!
    koturn Ci zazdroszczę! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja ! Uwielbiam połączenie dżinsowych szortów z zakolanówkami - u Ciebie wygląda to super ! Torba i kurtka też bardzo mi się podobają !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą operacją to groźnie zabrzmiało :( W takim razie kochana życzę Ci duuuuużo zdrówka i dochodź do siebie, mam nadzieję że to nic poważnego i wrocisz do formy :) A patrz nawet się nie spodzewalam bo jak oglądam twoje zdjęcia w postach to nóżki jak marzenie!! Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. do Ciebie na nowy post wpadam zawsze z miłą chęcią! :) aż oko się raduje patrząc na Ciebie, czy Ty w ogóle możesz się opędzić od adoratorów? :D prześliczny ten płaszczyk, ja właśnie czekam na kurteczkę z sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszczyk i ekstra torebka:) Lubię takie duże torby:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny płaszczyk i bardzo ładna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska torebka *.*
    Obserwuję!
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really love this post and your blog style!
    So, to keep in touch each other, I'm your new follower on GFC. Would you follow me back, dear?

    J'aime les feuilles rouges

    xoxo Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. What a great way wearing summer denim shorts with leggings and a great sterling coat for winter! Love this effortless and chic look!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to zawsze gorąca dziewczyna jesteś, ja bym tak zmarzła :P
    A kurteczka cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz piękne szczupłe nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać i czuć wiosnę pomimo tego futerka ;) Masz rewelacyjną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się. Uwielbiam koturny i świetna jest ta torba ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja ;)) pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie rajstopy, miałam dwa razy, ale każde w trakcie pierwszego wyjścia je rozwalałam, taka ze mnie gapa... :P
    Jeśli masz w szafie/torebce czy kosmetyczce jakiś swój niezbędnik, daj mi znać, kiedy będziesz miała trochę wolnego czasu. Dzięki inspiracjom innych blogerek mój blog będzie bardziej przydatny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. mój kwiatuszku śliczny wyglądasz mega sexy ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny ten plaszczyk, na zywo wyglada lepiej niz na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz super kobieco i super sexi xd

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz :) kurtka jest SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super płaszczyk :) Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać. Obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow chyba goraco tam u Ciebie :D płaszczyk śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny, przyjemny dla oka zestaw. Nie ma się do czego przyczepić ;-) A Ty dziewczyno jesteś prześliczna! I jakie nogi ;-)
    Przy okazji chciałam Cię zaprosić na super rozdanie! Można wygrać dowolną rzecz ze sklepu Rosewholesale. Mają asortyment podobny do Choies czy Sheinside, także każdy znajdzie coś dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zestaw :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :) --> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wooow!
    I looove it and your shoes are killing me! *_*
    Kisses!

    New post: www.thrill-hunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. You look great! The shorts look fab on you. I hope you're having a nice weekend.

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle mi sie u Ciebie podobają buty i torba! Genialne

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ! Your outfit is perfect. I want your jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ten płaszczyk jest boski! świetnie w nim wyglądasz:*) pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjnie wyglądasz , rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń