Obserwatorzy

wtorek, 13 sierpnia 2013

Sequin Skirt

Hello:)
Mam dziś dla Was stylizację z niedzieli;),chciałam Wam pokazać sandałki,które dostałam na urodziny w sobotę od mojego Małpiszona:P (niestety już mam 23 lata;( ) i które mają mi posłużyć na weselu,które będzie 24 ( już za 2 tygodnie),jak myślicie sprawdzą się?:),pewnie ciekawe jesteście sukienki prawda? Mam dwie i nie mogę się zdecydować którą założyć;),ale jest jeszcze trochę czasu..,jak będziecie grzeczne to Wam pokażę obie hihih:P
A teraz uciekam i zostawiam Was z cekinową spódnicą,bo wiadome wszystko co się świeci to Kasia uwielbia:D ( ale bez przesady:D)
Całusy:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
                                                         koszulka/ H&M
                                                         spódnica/ H&M
                                                         sandałki/ Bershka
                                                         okulary/Bershka

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. tak hot!!! hot !! to wlasnie sobie pomyslalam!!!!!
      super te sandalki - mysle ze sie sprawdza -dlaczego nie???
      zakladaj je na wesele bo sa sliczne i baw sie dobrze Kochana :)))

      Usuń
  2. Kochanie Ty moje śliczne! ;*

    cudownie wygladasz jestem zachwycona bucikami i spódniczką :)

    Takiej białej bluzeczki potrzebuję w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna spodniczka, wlasciwie na caly rok!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zestaw :)

    http://www.kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, chętnie ukradłabym ci tą spódniczkę, haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You always rock a simple yet so effortless chic look! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hej.fajny blog.dodałem do obserwowanych.zapraszam na mój blog www.stankoos.blogspot.com i prosze w miare mozliwosci dodanie do obserwowanych..pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect skirt sweetie ! So elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely skirt! you look great dear!
    xoxo
    Vicky

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey hey.
    First time visiting your lovely space and I'm already "addicted" girl your layout is amazing!! Keep going with this amazing job!! :)

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna spódniczka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasycznie, piękne buty ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. sandałki pierwsza klasa w ogole swietny look <3

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz elegancko i cudnie :) buty mnie urzekły <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem tych sukienek ;) cudne okulary <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw, a buty jak najbardziej będą pasować na każdą okazje ;)
    genialna masz spódniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie wyglądasz :) Świetna spodniczka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę, że buty świetnie się spiszą na weselu ;) Piękny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz super włosy! Buty na pewno się spradzą, śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  20. też się zastanawiałam przez chwilę nad tymi sandałkami, ale u mnie już niestety deficyt rozmiarowy :<
    u CIebie prezentują się bardzo atrakcyjnie ;)

    Pozdr i zapraszam na konkurs,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są przecudowne;) no i spódniczka też oczywiście.
    http://magdolina89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. taki prosty zestaw a taki fajny !

    OdpowiedzUsuń