Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

NeOn BiRdS:)

Cześć Wam:*:*
Przeglądając blogi jak i na ulicach łatwo zauważyć,że królują paski,a szczególnie te na spodniach i legginsach,te drugie jakoś mi nie przypadły do gustu,spodnie mogą być,ale co za dużo to nie zdrowo,widząc na ulicach co drugą osobę właśnie w legginsach w paski,ja osobiście wolę ten motyw na bluzkach czy koszulkach;),ale dziś mam na sobie sukienkę nie w paski,a w ptaszki z neonowymi ramiączkami i paskiem;),jest tak zwiewna,że idealnie nadaje się na upały:),do zdjęcia załapała się moja mała kuzynka,która uwielbia pozować do zdjęć:)
Miłej Niedzieli:):*****









 Sukienka;Bershka,Okulary;Bershka,Torebka Aida Instinct,buty Deezee

45 komentarzy:

  1. Pasków też mam już dość!!! za to Twój zestaw mi się na maxa podoba!!! piękna sukieneczka oraz buciki :) ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie:)
    a w butkach sie zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest cudowna <3
    i marzą mi się te buty !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska sukieneczka uwielbiam neonowe akcenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka, różowy paseczek i buty to strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest cudowna! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznooość ;* piekna sukienusia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, buty są mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buty ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely outfit, your dress is adorable and I love your shoes :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely outfit<3
    I love that dress and shoes<333

    OdpowiedzUsuń
  12. troche duzo wszedzie typ paskow.... ale ogolnie lubíe ten motyw - byle by oczywiscie nie za duzo:)
    kochana a Ty w paskach czy w ptaszkach zawsze slicznie wygladasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny set! Sukieneczka jest piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeso Brygida nie za dużo tych fotek?
    ja tez mam dośc tych gaci paskowych na ulicach ;/ juz mnie drażnią ;/
    ale Twoja kiecka mi się podoba choc nie paskowa a ptaszkowa :D
    masz ptaki na sukienceeeee :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello friends, I wanted to indicate that the site has been very successful :)
    I See hereinafter. I would like to invite you to their created blogs
    and sites. First, have a site named tubidy
    tubidy mp3 music can be downloaded
    via the mobile phone, even a very simple as you wish. Other than that,
    a great atmosphere and a chat with an extremely islami sohbet
    sites Waiting level, new friendships, friendships islami sohbet
    a great environment for the full verbatim by you. Finally, good words, aphorisms, and many others have
    shared with ayrılık sözleri sites
    ayrılık sözleri waiting for you, good blogs.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ptaszi na ubraniach , :)
    masz świetną figure
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda sukienka z tymi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your super cute dress!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. też tak mam. Wszędzie tylko paski i paski. to już przesada... Ślicznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka :)
    Ja paski lubię od zawsze, bez względu na to czy są modne, czy nie.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna sukienka ;) i te buty <3!
    co do pasków, całkowicie zrezygnowałam z tego trendu - za dużo tego na ulicach :D

    zapraszam http://maybe-do-it.blogspot.com/ i pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna i sukienka i buty ♥ tak na wszystkie kolorowe ta promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw ! sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki śliczny wzorek na tej sukience :) i urocze buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale rewelacyjnie wyglądasz kochana, buty cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne buciki, wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała stylizacja! pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne buty! *.*
    Zapraszam do mnie, na rozdanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Skorzystałam z rady, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Looking great. Will be eagerly waiting for more.

    My Blog :- Nature Health Secrets

    And will love to hear from you. I am a new follower of yours

    OdpowiedzUsuń
  31. cudo buty, zwlaszcza te kolorki!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też ostatnio szaleję na punkcie różowych akcentów!:)
    Świetnie wyglądasz, no ale jak się jest taką ładną dziewczyną, to we wszystkim się wygląda dobrze :D

    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i mam nadzieję, że Ty też zechcesz mnie odwiedzić, na www.pyzoletka.blogspot.com
    Pyzoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście jestem przejedzona paskąłasnie dlategfo,że co druga osoba je nosi. Przepięknie wyglądasz, a buty są cudowne
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! buty istne cudeńka!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń